Zimní nebe, kniha představuje a také brunche

, takže tady je: červenec. stejně jako druhá polovina roku 2016. Přesně jak směšné. Věříte, že olympiáda začíná za měsíc? Jak přesně se to může stát?

A politicky se věci opravdu dostaly divné. Spojené království dělá svou úroveň nejlepší, aby se dostala z EU, USA dělaly to nejlepší, aby se poskytly Donaldovi Trumpovi v Austrálii, která dělá to nejlepší, aby se zajistilo … no, kdo ví?

Alespoň tady na romantickém velitelství jsou věci klidné a stabilní. Většinou. V Sydney jsme měli několik extrémně chladných dnů, díky nimž se naše cesta do Thajska o pár týdnů vrátila jako o jeden další život.

Ale s chladnými dny přišly nějaké krásné oblohy a ještě mnohem lepší některé skvělé důvody pro pití a také pro srdeční oteplování!

Zde je naše nejnovější edice IG. Doufám, že si to užiješ!

Ne raději jsem se dostal do minulého týdne vydání, v neděli večer jsem šel na pár nápojů i na večeři se svým kamarádem. Necítil jsem se spíše jako přidání tohoto obrázku v době, kdy jsem se vrátil domů, ale právě tady je to teď.

Smíšené nápoje a prostředí rohového baru v Rozelle jsou vynikající. absolutně stojí za návštěvu. Okouzlující kousek kotviště, toto místo musí být na vašem seznamu oblíbených, pokud se vám líbí scéna Sydney Little Bar.

Jaká metoda, která se vynořuje z pondělí! Krásný západ slunce s některými extrémně podivnými mraky. Nikdy jsme neviděli, že obloha jde tak růžová, jako je tato. Otázka, o co je v rozpacích?!

Dnes večer jsme v knize představit našeho dobrého přítele a také spolupracovníka Lorraine Murphy. Tato speciální žena vyvinula fantastickou – nebo musím uvádět výjimečnou – službu z bláznivého konceptu, který měla jen pár let zpět, a nyní představuje několik nejvýznamnějších autorů blogu v zemi.

Její kniha pozoruhodnost je hlavně o její cestě, a proto je to vynikající čtení. Dostal jsem se až k první kapitole, než ji paní R rozšlehala z mých rukou. Je však téměř dokončena (po méně než týdnu!), Takže jsem si jistá, že se ještě jednou podívám. Jen se mi také těší v knihách o druhé ruce!

Ujistěte se, že si vyzvednete vlastní kopii této knihy ASAP. Paní R mě ujišťuje, že je to fascinující, dobře napsaná a také inspirativní vhled do ženy, která založila skupinu pozoruhodných.

Dnes je to tak chladné, o našem čase je tu obtížné. Aleenta Phuket je mimořádným místem, které můžete kopnout zpět, a také v tom nejlepším, co Thajsko nabízí. Užijte si tuto oblast pro naši úplnou recenzi a také pro toto místo.

Mezitím jsme již psali o našem velmi milovaném hotelu Bangkok i o baru: The Centara Grand, takže si to prohlédnete.

Navíc jsme věřili o to, jak se přesně dostat pryč od tohoto zima, aniž byste něco zachránili, takže jste se ujistěte, že jste zkontrolovali naše nejlepší zimní útěk, které nezlomí banku, stejně jako naše nápady na úsporu peněz, když jste vy cestování.

Rovněž existuje možnost vyhrát 2000 dolarů na utracení za lety, abyste dostali cestovní boot. Podrobnosti jsou na dně dvou článků, které jsem právě zmínil. Velké štěstí!

Obloha dnes večer je absolutní blaženost. V některých metodách je zimní obloha přímo tady v Sydney ještě hezčí než v létě … kdyby to bylo jen trochu krvavé teplejší!

Stále sním o naší době v Thajsku věříme z jednoho z našich mnoha velmi milovaných jídel na webu. Stejně tak podivně to nebyla thajská večeře. Ve skutečnosti to byla španělština!

Večeře v 54. patře hotelu Centara Grand v srdci Bangkoku v UNO MAS byla naprosto senzační. Jídlo právě zde je připraveno s takovou péčí a pozorností, stejně jako komponenty jsou tak pečlivě pocházející šéfkuchařem Joan Tanya Dot, která se narodila ve Španělsku. Jeho churros mimochodem: nepřekonatelný!

Jídlo je neuvěřitelné, služba je osobní, stejně jako odborník, stejně jako názory na jedno z mnoha zajímavých i záhadných měst je vynikající. Zkontrolujte naše hodnocení UNO MAS zde.

Ještě ještě jeden krásný večer právě tady v Sydney. Světlé nebe se celý týden nezastavilo! Rozhodně je mnohem snazší být tak chladno jako my. Elektrické přikrývky, které jsme dostali ještě předtím, než jsme se rozbalili po našem Thajském výletu, získaly solidní cvičení!

Dnes jsme se setkali s našimi okouzlujícími dobrými přáteli z Melbourne. Jsou stejně jako domácí – stejně jako my! Rozhodli jsme se vyzkoušet kuchyňskou oblast Kepos Street ve Waterloo. Je to izraelská restaurace s menu plnou chutných věcí. Šel jsem na velmi milované brekky táty, což je vynikající. Má domácí falafel, hummus, labne sýr, vajíčko s měkkou vařenou, schiacciata chléb a chutné rajče i mátový salát.

Paní Romance má Shakshuka, kterou naúčtuji, zatímco ona střílí, a také naši dobří přátelé mají TOATed Gronola, pošírovaná hruška, stejně jako Vanilla Labne, stejně jako marocké jehněčí a také chtít ořechové doutníky s pošírovanými vejci a kozím sýrem!

Absolutně chutný, musím říct. Pokud jste na vnitřním západě Sydney, musíte toto místo s největší pravděpodobností učinit prioritou. Buďte si však upozorněni, zadní prostor, ve kterém jsme, je trochu hlučný.

Rekapitulace cestování tohoto týdne

Každý týden se vracíme v čase přes několik našich velmi milovaných cestovních destinací využívajících nikdy předtím neviděné obrázky našich cest. Zde jsme se ohlédli tento týden.

Burano v Benátkách je naším milovaným umístěním k návštěvě. Je to trochu ostrov severně od zbytku města, ale tak daleko od běžných davů rekreantů dělá tuto oblast ještě lepší! Je to také výjimečně barevné od před lety, neexistovala žádná čísla ulic, takže každý domov byl natřen jinou barvou, aby to řekl kromě sousedů.

Tato zahrada s výhledem na toskánskou krajinu je naprosto vznešená. Je to součást starého hradu s názvem Castello Di Modanella, který je mezi Lucignano a také San Gimignano, a také tam, kde se naši dobří přátelé před několika lety oženili. Jaké velkolepé prostředí pro svatbu!

Cookové ostrovy mají v našich srdcích zvláštní umístění. Je to právě tady, jsme se zasnoubili – navíc je to krvavý ráj! Podívejte se na tu vodu. Toto je jedna z mnoha vynikajících pláží Aitutaki Atol asi hodinu severně od primárního ostrova Rarotonga. Nemůžeme se dočkat, až se vrátíme!

Když jsme odletěli do letového terminálu Aitutaki, jsme se podívali na to, kde bychom měli zůstat. Ideální je ostrov, který by byl docela náš vlastní zvaný Akitua, stejně jako vlevo je jedním z největších ostrovů skupiny Atol. Probíháte přes bitovou úžinu mezi těmito dvěma pomocí malého trajektu, který můžete vidět pouze ve spodním ideálním rohu.

Nebo můžete plavat!

Jardin Du Luxemburg a to – Palais du Luxemburg – je krásná část Paříže. Pouze několik bloků zpět od Seiny, tyto fantastické zahrady jsou bezplatné pro to, aby to všichni využili, i když to jen málo turistů rozumí. Nejlepší pro piknik nebo jen na procházku je to jeden z našich velmi milovaných triků ve městě romantiky.

Tato zahrada je v 6. arrondissementu na jižním břehu.

Tento trochu červené domov v srdci Burano v Benátkách byl jedním z našich oblíbených. To je taková krásná část Benátek, která něco skutečně uvádí. Věc, která se mi líbí hodně o tomto obrázku – kromě domova programu – je odraz ve dveřích dámy a přemýšlel, co to krvavé peklo, které fotografujeme. mít rád!

Ostrov Tanna na jižním konci souostroví Vanuatu má jeden z nejsnadněji přístupných aktivních sopků na světě. stejně jako to je to, co o tom mnoho lidí rozumí. Šnorchlování kolem pobřeží tohoto ostrova je však úžasné. Toto je Blue Hole 2 – nebo to je to, co místní obyvatelé telefonují. Je to významný prostor ve skále, který je zajištěn z otevřeného oceánu útesem téměř veškerý kolo metody.

Znamená to, že je zcela bez rizika od žraloků i dalších obrovských predátorů, nemá proudy a také to není ovlivněno přílivem jako pláž. Obecně jen chodíte stejně jako toto místo, maskujte a skočíte dovnitř. Stejně jako vás přivítá celý jiný svět. Je to naprosto magické.

Doufáme, že jste se potěšili v tomto týdnu IG Edition. Nyní nám řekněte, která byla vaše velmi milovaná fotografie z týdne? Řekněte nám v níže uvedených komentářích – a také si nepamatuje, že se do soutěže za 2000 $ letů podíváme na soutěž. Vstupy se zavírají 18. července. Podrobnosti jsou zde.

Obrázky MR a také paní Romance pomocí Instagramu: @Mrandmrsromance, @Hairromance, @Christina.Butcher – Insta účet paní R a samozřejmě @angrybastard samozřejmě!