Do Itálie pro lásku – Bergamo, jezero Iseo a švédská svatba

se naše nohy stěží dotkly země v Anglii, než jsme znovu na silnici. Nyní jsme v Itálii – v malém městečku Bergamo severně od Milána.

Je to součást Itálie, na kterou jsme předtím nebyli, takže – i když jsme tu jen na noc – chceme získat co nejvíce představy o Bergamo.

Po naší noci zde směřujeme k hlavnímu důvodu, že jsme tentokrát v Itálii: naši milí kamarádi Ida a Filip se vdávají! Jejich svatba je na břehu jezera Isao – jedno z úžasných jezer a vedle jezera Como.

Připravte se na ohromující památky, ohromující svatební výstřely a jídlo na jídlo!

Na zdraví – Jim & Christina xx

Protože svatba, do které se chystáme, je severně od Milána, rozhodli jsme se odletět na letiště Bergamo, které je také severně od Milána. Je levnější létat, blíže k jezeru Iseo a je to někde, kde jsme to předtím nebyli.

Je to také krásné. Se všemi tlumenými tóny Toskánska smíchaného s vysokou vznešeností italského sever, Bergamo není městem, které by si mohlo chybět.

Na kopci a nad moderním centrem Bergamo je Città Alto – staré město. Můžete jet zde nebo – ještě lépe – chytit veřejný lakovací vlak, který stoupá strmý kopec skrz tlusté stěny opevněného historického srdce Bergamo.

Uprostřed Starého města je Piazza a Duomo, což je, jak vidíte, prostě krásné.

Zpátky v (relativně) nové části Bergamo dolů z kopce prozkoumáváme ulice a hledají pozdní noční aperitivo. Christina spatří toto úžasné místo: Bù – sýrový bar!

Proto moc miluji Itálii. Existují místa-dokonce i ve městech tak neturistická jako Bergamo-, která tak dobře slaví nejlepší věci o jídle. Myslím, sýrový bar? Vážně?

Ano. Vážně.

Na tuto radost z čerstvé Burrata Bruschetta a pár sklenic piva a přemýšlení, proč tento druh místa v Austrálii není v Austrálii.

Najdeme cestu do Starého města – Città Alto – a podívat se na scénu restaurace. Není těžké zde najít hlavní náměstí – Piazza Vecchia – Old Square. Prší, takže se rozhodneme, že se rozhodneme a míříme do Ristorante Lalimentari.

Nabídka je docela krátká, ale atmosféra je skvělá. Spousta místních obyvatel, rodin, kamarádi s kamarády-všichni si užívají domácí, ale chytré jídlo zde.

Bergamo je známý svou polentou, takže se cítím povinen si nějaké objednat. Existuje několik možností, ale není divu, že chodím na polentu s Gorgonzolou. Očekávám, že se Polenta smíchá s polentou, ale místo toho se to stane. Jsem tak šťastný! Polenta je vynikající – s zrnami a bylinkami skrz to a mnohem bohatší více rozmanitější chuť, než jsem měl v Polentě v minulosti.

Necháváme šťastné a neuvěřitelně plné!

Dnes ráno jsme zpátky ve starém městě Bergamo a na honbě po kávě. Christina spatřila toto místo včera v noci na cestě domů. Tehdy to bylo uzavřeno, ale teď procházíme jeho dveřmi, protože si neuvědomujeme, že se chystáme zažít nejlepší cappuccino, jaké jsme kdy měli.

Pokud jste někdy v Bergamo – nebo dokonce poblíž – ujistěte se, že máte jednu v Pasticceria Cavour. Změní to váš život. A to neříkám lehce.

I když stále máme trochu času, zkoumáme více Bergamova starého města za denního světla. Zde jsou některé z našich oblíbených fotografií:

Staré benátské zdi obklopující Bergamo’s Città Alta jsou neuvěřitelné. A názory nahoru – dívání se dolů po této části Lombardie jsou ohromující. Je nám smutno, že tu máme jen noc, ale určitě se vrátíme.

A když máte takový pohled z okna hotelu, nevadí vám výměnství Bergamo.

Dorazili jsme na jezero Iseo na svatbu našich přátel a jsme trochu odfouknuti. Za hodinu jízdy od Bergamova malého města by se toto jezero a malé město Sulzano nemohly lišit.

Zůstáváme v ohromujícím hotelu Rivalago, což je také svatební místo.

Tento bazén možná rozpoznáte z příspěvku zabalení, který jsme zveřejnili začátkem tohoto roku asi 15 neuvěřitelných hotelových bazénů z celého světa.

V našem pokoji najdeme krásný dárek od nevěsty a ženicha – láhve Franciacorty. Toto je šumivé víno, které pochází z této oblasti stejným způsobem, jakým šampaňské pochází ze konkrétní části Francie.

Když se zítra děje svatba, využijeme příležitost prozkoumat oblast. Sulzano není velké město, ale je tu ještě hodně co dělat, včetně výletu lodi na hlavní ostrov na jezeře: Monte Isola. Kromě několika malých vesnic na ostrově to dělá ohromující pozadí jezera.

Zde jsou některé z našich oblíbených fotografií od Isola:

Trajekt do az Monte Isola je ekonomický a dává vám vynikající perspektivu samotného ostrova i zbytku regionu. V okolí této části jezera je několik dalších ostrovů a můžete si také zarezervovat jízdu lodí, abyste je viděli. Tento výlet nám došel čas, ale jsem si jistý, že v budoucnu bude další šance.

Milujeme způsob, jakým skála stoupá z vody, aby vytvořila Monte Isola. Je to docelaNa rozdíl od italské krajiny – přemýšlíme, zda se naši švédští kamarádi a jejich rodiny zde dostanou domácí pro některé skandinávské fiordy s tímto pohledem!

Dnes je opravdu velký den pro naše kamarády Ida a Filip. Kolem hotelového soupeření je tolik ohromujících doteků, jako je toto, díky čemuž je tak krásné svatební místo. A samozřejmě také scenérie také pomáhá!

To je opravdu nádherné místo pro svatbu – nebo jen projít po areálu se sklenkou Franciacorty! Ještě lepší, pokud můžete udělat obojí.

Formální část svatby začíná a všechno je tak krásné. Ida samozřejmě vypadá neuvěřitelně a její závoj, což je rodinný dědictví s generacemi iniciálů vyšívaných, je jednou z těch detailů, které takové příležitosti ještě krásnější.

Slunce svítí na podívanou, rodina a kamarády se usmívají a strana je radostí. Cítíme se tak poctěni, že jsme součástí této oslavy romantiky.

A s obřadem je čas dostat se k důležité části: jídlo! Samozřejmě, že je italština, stravování je úžasné. Tyto okusy před večeří již vyvíjejí nádherný tlak na můj pásový přezku.

K dispozici je dokonce i stůl sýrů a masa! Podívejte se na vyřezávání toho, že mozzarella je.

Téměř stejně dokonalý jako samotná svatba, tento večer je neuvěřitelný. Je těžké uvěřit, že jsme tu dokonce; Christina a já se musíme dál ptát, jak jsme se sem vůbec dostali. A vše, co můžeme udělat, je pokrčit rameny a usmívat se.

Strana jde dlouho do noci a všichni mají úžasný čas. Možná to nevíte, ale švédské svatby mají tendenci chodit docela dlouho. Po obřadu je večeře rozptýlena projevy. Kdokoli se může postavit a mluvit, pokud chce, což potenciálně znamená, že strana by mohla pokračovat nekonečně.

Snažím se myslet na to, že se tento zvyk děje někde jako Velká Británie nebo Austrálie. Dříve nebo později by někdo řekl něco hrozného, ​​že? Ale ne ve Švédsku a ne dnes večer. Kromě překvapivé bomby do bazénu Idaho otce přímo uprostřed projevu svého dědečka se všichni chovali bezvadně. dokonce i já!

Důl a Cristina’s Swedish je trochu rezavý, takže jsme měli trochu potíže s některými projevy, ale to neztmavilo den ani potěšení, které jsme oslavili s Idou, Filipem a jejich rodinou a přáteli.

Instamatické kamery, rekvizity a chlast také pomáhají věci samozřejmě dobře!

Je to ráno poté a nemohu říct, jestli je to 3:00 nebo naše neochota opustit toto ohromující místo, díky kterému se pomalu zvedáme. Flamingo a zlacená labuť v bazénu se stále párty, ale musíme se zabalit na další zastávku na naší cestě.

Než se dostaneme na silnici, máme poslední procházku po městě. Dnes je neděle a kostelní zvony kolem městečka Little Lake Sulzano jsou všichni křik. Procházíme kolem malého, ale dominujícího kostela, jeho dveří pootevřený pro ranní teplý vzduch.

Christina vyskočí hlavou dovnitř, aby viděla plnou hmotu, která se děje, a tento rychlý výstřel zaskočí. Jen to ukazuje, že stojí za to nahlédnout i v těch nejvíce neškodných dveřích v Itálii. Nikdy nevíte, co najdete uvnitř. Tento kostel se opravdu nedívá z vnějšku, ale podívejte se na stěny a stropy.

Sulzano a Lake Iseo budou těžké porazit – zejména s tak ohromujícím okamžikem sdíleným na svatbě Ida a Filipa. Uvidíme však, co najdeme v další části naší cesty přes Itálii.

Z Iseo cestujeme do jezera Como, pravděpodobně nejslavnější jezero na světě. Bude to naše podruhé do Como, ale v této části cesty je ještě další vzrušující prvek, na který se s vámi nemůžeme dočkat.

Dejte si pozor na naše příští týdenní vydání, abyste zjistili, co to je!

Gratulujeme Ida a Filipovi. Doufáme, že spolu mají skvělý život. Chceme jim ještě jednou poděkovat za to, že nás pozvali a poděkovali jejich rodině a kamarádům za to, že jsou tak vítáni a inkluzivní.